nattens kvällsuppdatering

Så bra gick det för mig att vara ledig. Blev extra inkallad till jobbet idag,
och eftersom jag sagt att de ska ringa om det krisar med personal
kunde jag inte riktigt säga nej heller. 

Håret blev mjukt och fint, visste inte ens
att jag kunde ha så där mjukt hår.

Kvällen har varit trevlig med blandat prat och strunt 
och gott kvällsmål med oerhört trevligt sällskap.

Nu väntar sängen alldeles strax, men först en kvällsmacka.
Har hört att det är nyttigt och bra och sådär.

Kommentarer
Postat av: Tina

"oerhört trevligt sällskap", menar du mej?? ;D

För övrigt e ja besviken på att du inte recenserat vår resa till tammerfors..

och så är jag ledsen över att du redan ska åka till örebro :/

2011-08-20 @ 13:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0