kanske

min tyska inte var så bra som jag fick för mig hoppades och trodde.
Men verkar som dom som läst det i stort sett förstått vad jag menat.
Kanske dock borde använde ett mer uppdaterat lexicon nästa gång.

Annars är väl allt bra, om man bortser från att jag är förkyld så tusans.
Börjar fundera om det kanske är något mer än bara en enkel förkylning.

Hursomhelst. Packade det mesta som skulle till Örebro härom dagen.
Kändes som rummet blev helt tomt nu istället, sorgligt att tiden går så fort.
Men ska ändå bli kul att träffa alla igen som man inte sett på hela sommaren.

Nu ska jag gå ner och fika med resten av min andra familj.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Det handlar om att skriva, konstant.



När jag läste svenska skrev jag mycket. Läser jag mina texter idag tänker jag: "Vafan? Så många fel!!".

Jag gör fortfarande små fel, det är bara att stå för det. Jag är perfekt, men jag försöker att göra det bästa av det.

Så småningom blir det bättre och bättre!



Jag fattade vad du ville säga och det gör andra säkert också.



Kram!

2011-08-10 @ 21:21:46
Postat av: Michelle

GUD!

Jag menar, att jag INTE är perfekt.

Ordet "inte" bara försvann när jag ändrade lite om i meningen!

Haha.

2011-08-10 @ 21:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0