drömmen

Jag hade en sån underlig dröm som jag hade tänkt berätta om, men någonstans mellan vaknandet till uppstigandet och påklädnandet tappade jag bort vad den handlade om, men känslan när jag vaknade var iaf peaceful.

Igår var jag och sällskapshandlade med en kompis. Mellanlandade hemma och sen gick vi till henne och åt marängswiss såg på film och serie. Filmen var lite seg så vi sprang runt och gjorde annat medans då det inte hände så mycket häpnadsväckande saker just. Serien däremot är så awesome.

Sommarjobbet är fixat och det är great. Dessutom finns det rätt stor sannolikhet att jag har mellantidsjobb till dess. Ännu mer great. Förhoppningsvis blir jag inkallad hela nästa vecka, men sen igen skulle det vara lite jobbigt då jag egentligen har en tenta som jag borde gå på där på lördagen plus att det är tjällossningshelgen. Men men. Pengar går före allt annat just nu känner jag, plus att komma bort lite skadar inte heller.


marängswiss med glass grädde kolasås, maräng
jordgubbar och banan

Kommentarer
Postat av: Mia

Fint det blev! Ska också lägga upp bild när jag får tid :)

2011-04-01 @ 21:12:04
Postat av: sarah

mumsigt med jordgubbar :)

2011-04-24 @ 12:33:34
URL: http://sarahrnic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0