dagen efter

Det här känns som en förskräckligt seg dag, och det lär väl fortsätta i börjans tecken. En helg full med så här mkt människor luft och sol är inte bra för en kropp som lately inte varit van med så mkt sånt. Utomhusvarandet på lördagen blev rätt långvarigt och solen sken så varmt. När man väl kom in en stund för att andas ut och hämta nya tag såg man att det inte var så konstigt att det hettat och kändes konstigt i ansiktet med den färgen. Sittningen och maten på lördagskvällen var bra. Senare när klockan var runt elva tolv sen så inföll en sån därn känsla, ni vet, när det känns som att klockan måste vara jätte mkt minst typ tre, och så visar det sig att den tydligen bara är tolv. Haha. Det blev en lång kvälls natt, kom hem runt sju am. Satt på bärseback till fyra halv fem, och ni vet hur mysiga alla människor är vid den tiden, hihi. Nya människor som är gamla som är unga som förvånar fortfarande Aldrig märkt av det tidigare i alla fall. Sen gick vi några stycken till publicum en sväng. Till slut hemma bestämde jag mig för att gå till frukosten som öppnade åtta, men när jag väl kom hem och satte mig ner i lugn och ro kände jag bara hur jag var så trött och hungrig att jag inte orkade vänta mer på nån dera så gick och la mig istället.

Blev ett långt fast ändå kort inlägg då det ser så rörigt ut nu när jag tittar på det.
Är det sommar när myggen kommit? Då är det sommar nu för antalet dödade myggor bara ökar.

Kommentarer
Postat av: Mia

Näe, har det kommit mygg redan? Jag som alltid blir biten :(



Ja precis, Mr wok. Funderade på att gå imorgon men tror inte jag har tid :( Vill du med och testa det nya cirkelgymmet på skolan btw? Är gratis nu första veckan.

2011-04-10 @ 19:42:50
Postat av: Claire

Dom sov här hos mig.. men vi var ju och festade ändå. =) hehe

Hur håller vaxningen? blev den bra?

Kramar

2011-04-11 @ 19:46:24
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0