i torsdags

var vi och bowlade några stycken på strike arena, efteråt for vi till fots till videobiljarden på järntorget. bowling blev sjuttiofem kronor per person, och biljarden kostar fyrtio kroner timmen. det var riktigt kul med båda, gjorde till och med några strike, alltid trevligt, med både vänster- och högerhand. biljarden tog rätt längre tid än man tänkt sig. det började rätt bra efter sprängning så vare min tur och jag sköt ner tre stycken av samma färg, varav en var på ett så snitzigt sätt som bakom ryggen.

när jag kom hem sen så gick jag in på öuif's hemsida och skev upp alla träningspass som lät intressant, blev bara tjugoen stycken. varav jag var på en igår med en kompis. zumba var kul, men vi var helt slut efter en kvarts träning typ, och tänkte hur faan ska vi orka igenom hela det här passet på en timme. men det gick och vi kände oss pigga och snygga när vi till slut gick därifrån.

väl hemma hos mig sen skulle vi duscha ta emot folk och sen göra oss i ordning inför togasittningen. det gick väl någorlunda vill jag påstå. medan hon duschade fixade jag lite sallad, som blev helt god. åt och duschade, sen när vi alla fyra var färdiga för att gå så va klockan fem efter att det började.

sittningen på kåren var nog helt trevlig, men vi tyckte dom sjöng för lite dåligt. så där ute på mitt hörn körde vi egna drinkvisor det var kul. därefter så var det dags för en kårenkväll. till en början spelade de riktigt bra musik, sen var den okey, och till slut "vad äre här riktigt?"-musik. så runt tolv gick, då hade vi ändå varit där sen halv åtta. det som var lite synd var att när vi gick kom alla, typ.

när vi väl hade lyckats komma iväg från dörren och allt folk vi kände, så gick via mig så alla skulle få sina saker, trots det så blev hennes laddare kvar. min plan var å gå till bb, men när jag väl kom ut från mig mötte jag alla från bb som var på väg till publicum. så missade mitt andra cidermärke. men men.

sammanfattningsvis var det en riktigt härlig dag. skönt att komma igång och träna igen. dock spelade dom bättre musik på publicum, plus att där får man dansa på bord och kan köpa korv med bröd för tio kroner. klockan hann bli runt fyra halv fem innan man kom i säng.

senare idag sen blir det svinphest kl 15.00, samling hörsal teknik.
ska bli spännande å se vad det riktigt är.
synd bara på att det regnar idag igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sweet dude! Låter helt awesome!

2010-09-19 @ 23:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0