torsdag 25 november

När vi vaknade satte vi oss i den där hemska soffan igen, man måste verkligen ta sats för att komma upp ur den. Haha. Lata som vi var beställde vi mat även denna dag. Eftersom jag hör till kategorin trötta ungdomar så orkade jag bara äta typ hälften, resten blev matlådemat till tågresan. Det var riktigt gott, men kanske att det var lite för stora kycklingbitar i, och rätt mkt lök kände jag. Tåget gick sju och anlände örebro nio. Väl på tåget insåg jag att jag glömt min juice, men det gick nog rätt bra ändå. Det var torsdagen i stort, duschade där ngng mitt i dagen eller vad klockan nu var. Gick in på pressbyrån när jag hade gått av bussen och laddade busskortet. Gick via hem och sen ens väng via bastun för att lämna en sak och få en annan som jag sen gick till pressbyrån, för andra gången, med. De blev lite förvånade där att vi redan var klara, men det är lika bra det. Därefter blev det lite serie avsnitt och sen hade klockan hunnit bli sent innan man kom i sängs igen.

Så kan det gå tydligen, men borta bra hemma bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0