samma rubrik igen

igår fick vi besök av en riktig härlig tjej. var längesen man skrattade så mkt som vi gjorde igår, sen igen kan det också bero på att vi var rätt övertrötta, klockan var nämligen runt sex am när vi följde henne hem. när vi själva väl kom i säng var väl klockan runt halv sju. haha.

idag har jag varit och postat brevet som jag till slut lyckades få mig till att skriva. därefter via pressbyrån med nyckeln för att sen bege mig vidare upp till parkeringen genom det slaskiga väglaget. väl där for jag med en kompis ut till marieberg för att köpa till morgondagens annalkande ciderlåda. var in via matbutiken en sväng före, så nu har vi mat (i brödform) ett tag framöver iaf.

dagens kvällsaktivitet blev zumba med massor av människor. det var så överfullt att man nästan krockade med folk, speciellt om man har dålig takt och koordinations förmåga, som jag. haha. det var kul, men saknade lite min träningskompis. borde verkligen ha ansträngt mig mera. men men. nu är det där betalat också så allt är väl typ frid och fröjd.

nu närmas nattningen,
tydligen tröttar tröttheten.

Kommentarer
Postat av: Maria

Tråkigt med zumban, men ikväll kör vi på lika hårt som vanligt :D



Japp, skorna är jättesköna, MEN, det läcker in i dem har jag nu märkt :(



Ja, jag hoppas tentan gick bra och att de rättar dem på en vecka denna gång med :)

2010-11-15 @ 11:27:54
URL: http://somenstrand.blogg.se/
Postat av: Maria

"Styrpulverbåtar" är ett internt skämt för vår grupp, vi har gjort ett arbete kring ett båtföretag, så därifrån kommer det. Egentligen heter det styrpulpetbåtar :)

2010-11-16 @ 08:26:09
Postat av: Jenny

Svar: Heej!! ^^ Såg din kommentar på gammla bloggen just. Har ändrat så att alla kan kommentera på nya bloggen nu! :)

2010-11-16 @ 13:19:17
URL: http://double-wind.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Joo, jag jobbar ännu på teboil, vill dock börja studera så fort som möjligt... :) Dom är kul jo!



Filmen visas i Alandica-huset, dom har biosal ;)

2010-11-17 @ 20:18:43
URL: http://double-wind.blogspot.com
Postat av: Maria

Statistiken finns vid översikten, men om du menade orden finns de på Google analytics.



Haha, men då kan jag kontra med att ingen hörde av sig om Ritz till mig :(



Mest kommenterade-listan finns på blogg.ses framsida, skärmpkopierade bara av den ^^

2010-11-19 @ 08:57:38
URL: http://somenstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0