gårdagens

krogvistelse blev nog helt okey kul. senaste gången var mkt mera ägig, speciellt om man tänker på hur dansandet såg ut då. det var svinkul man kände sig verkligen vig och graciös. sen vad folk omkring tyckte var inte mitt problem, så länge det kändes snyggt så vare bra.

hört på krogen igår. en kompis till mig berättade att han nästan höll på att säga till sin tjejdanskompis att vi hade sett varandra nakna i bastun. det var så här hur ska man uttrycka det, hmm, märklig kanske, speciell eller egensinnig? hursomhelst, hans kommentar var kanske inte den bästa raggningsrepliken direkt. haha. men han är söt, och bör kanske tillläggas att han var något överförfriskad igår. en annan sak som sades under kvällen var att den som inte jobbar på sitt äktenskap jobbar på att vara otrogen. väldigt rakt på sak men det ligger kanske ngt i det. hmm. tål att tänkas på.

nötterna har fortfarande inte mognats och knäckts. fast den ena finns inte längre att tillgå. men den andra har en bekant köpt så vet inte om det känns helt okey å köpa en likadan. avvaktar ett tag till å ser vad det blir av det hela. har en som jag kan ha tills vidare så det är lugnt. dessutom äre bara å bylta på sig en massa diverse andra varma accessoarer (egentligen ett lite småklurigt ord att stava till).

just nu för stunden är det bastu på gång, men kände inte alls för det idag. funderar på att gå i väg och ta tag i mitt brevskrivande igen. får se hur det går med den saken dock.
hejsvejs på en stund nu i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Maria

Nedräkningsgrejen är nån kod jag httat en gång i tiden, kan skicka den till dig om du vill, men finns säkert om du googlar på countdown eller liknande.

Musikklippet är bara en förminskad youtube-ruta, storlek 31 x 25 om jag minns rätt.

Kul att jag är den som skriver detta, jag som är typ sämst på datorer egentligen, haha.

2010-11-11 @ 22:21:28
URL: http://somenstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0