städandets tecken

Hela lördagen ägnade jag mig åt städande av lägenhet, och så gott som ingenting annat, vilket märks av rätt mkt nu. Hungerkänslan är på topp. Hursomhelst. Jag tvättade och vek flera kilo tvätt. Bäddade rent. Tvättade några fönster. Dammsög. Diskade det mesta, dock lite kastruller kvar. Svabbade golvena. Duschade.

Nu sitter jag här och håller på å somna, men det är kanske inte så konstigt med tanke på vad klockan är och vad jag hållit på med hela dagen. Det är tröttsamt att städa, men resultatet är deffinitivt alltid mödan värd. Börjar väl bli på tiden att sova nu, eller börjar det kanske egentligen bli dags för att laga frukost då klockan börjar bli så mkt, eller vad tycker ni? Hade iofs inte heller varit så bra om jag skulle sätta igång och laga frukost nu då jag inte har hunnit sova ngt emellan dagen och natten, eller hur det nu blir. Fast å andra sidan igen, undrar vilken sida vi står på nu, så hade det kanske varit bra om jag försökte börja svänga tillbaks dygnet på rätt igen. Skulle ju egentligen inte vara helt fel.


everytime i try to catch up (nomy - time), och jag hör det som "ketchup", haha.


Nu får det vara nog svammlat för den här natten morgonen dagen vad man nu ska kalla denna tidpunkten på dygnet.

 

Ser framemot senare idag då det är dags för volleyboll igen med nya gänget.

Men före det ska det väl bli å träffa käraste å gå till match å skrika.

Men först ska det hoppas studdsas och krypas ner i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0