några dagar här

har jag gått och funderat på olika saker som jag velat skriva ner någonstnas men ändå inte. som vanligt så blir det väl alltid så. det är saker som händer som man både vill och inte vill berätta om. det är så ibland. en del som försvinner ur ens tillvaro utan orsak, som bara tar bort en. han är och har alltid varit märklig. bastu funderingar. internetbeställda varor som inte verkar ha registrerat att man har betalt, men det brukar väl ta närmare tre bankdagar över banknätena från ett land till ett annat. böcker som man köpt begagnade men insett att verkligen verkar onödiga, och framför allt tråkiga. skolfunderingar som hänger i luften med frågan vad vill det bli av med dig.

våren verkar ha blivit uppskjuten. kom ner en massa snö här i söndags, dock smälte det väl bort ganska direkt, men det kändes ändå dystert. nu är det så mkt gladare väder sendå, det regnar. fast och andra sidan är regn bra för då är det åtminstone plus grader. får hoppas att de inte slår om över natten då bara. tandläkarbesöket gick bättre än förväntat faktiskt, så nästa tid blev inte förrän i september. dock ändå lite dystert när tandläkaren säger men det är egentligen ganska snart. men nej det är det inte, det har ju inte blivit vår ännu.

en dag ensam kändes väldigt ensam. hur kommer det då gå med fem dagar. hoppas på de här jobbfunderingarna för då slipper det bli ensamt. hemmagjorda klarnar på som bara den, snart är det nästan drickbart med rätt utseende också. både hoppas och inte på de här jobbfunderingarna, borde inte fara egentligen för då missar jag en av de där äldsta tentorna, sen igen skulle det vara kul att komma bort och få lite miljöombyte. miljöombyten är alltid trevligt.

nu blev det så här lagom rörigt igen, om allt och ingenting på samma gång.

dags att dela med mig av en låt som har blivit lite av en favorit just nu.



Kommentarer
Postat av: Marie

Hallå! Jodå, mitt i prick. Jag är både ålänning och redskapsgymnast (fd?), så att vi tränat ihop är mycket troligt :)



Mitt bästa motivationstips är att testa på så mycket som möjligt, det finns alltid någon motionsform som man gillar! Annars; passa på att promenera med en vän och njut av att våren är på kommande!

2010-03-24 @ 20:29:57
URL: http://www.meramarie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0