läste idag

att en bra blogg bör uppdateras minst tre ggr om dagen för att skapa en god balans och ett intresse bland besökarna, vilket leder oss till den slutsatsen att min blogg är ingen bra blogg och att den saknar balans och läsare. detta stämmer ganska väl överrens med mina "uträkningahr" också. intressant tankegång ändå, men någongång en vacker dag tänker jag att jag ska försöka blogga enligt den populäre bloggarens alla goda regler och egenskaper. en vacker dag ja, vilket antagligenn kommer bli snarare än vad jag egentligen önskar eftersom våren är på väg hit till oss igen med stormsteg.

och kom ihåg:
pasta carbonara är inge gott dagen efter
speciellt inte micrad, för då smakar
den som bacon och ägg istället.


they don't know about you and me

heartless - kayne west


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0