tydligen är det så här att

ett: om han eller hon säger snälla saker till dig, och
två: när du umgås med honom eller henne så skrattar du och har kul, och
tre: när du tänker på den här speciella personen så ler du,
vilket innebär att du gillar personen i fråga.
according to scrubs it is so anyway.

bra att man inte tidigare idag (vilket egentligen var igår) gjorde en mr bean. haha. det var så här, att jag som sagt var och tvättade. när jag kom därifrån skulle jag kolla posten, eftersom jag som sagt just hade varit i tvättstugan så hade jag tvättmedlet (pulverform) under ena armen, sköljmedlet i handen och nyckeln i andra. så jag låser upp och böjer mig lite ner för att lyfta postfacksluckan, och faller det förstås ut en massa tvättmedel på golvet och över den där stora tunnliknande grejen i entréhallen. haha. kändes mest fail iaf. haha. bra att man kan glädjas åt små tövlerier här i vardagen.

annars gick väl den dagen, gårdagen alltså, helt bra. faddermötet höll på i två extremt korta timmar (anledning, det varade bara i ca en halvtimme drygt). efter det gick jag till sektionsrummet och fick tillbaks lite pengar som jag hade lagt ut till "mina" nollningsaktiviteter, som jag sen igen la ut tillbaks igen på en bunt med overallsmärken. så nu sitter vi väl egentligen och pysslar med dom, men jag vet inte riktigt vad jag mer ska sätta dit då jag bara har några andra programsmärken. har dock sytt på dubbletter för de första två syntes inte när det ska vara nercabbat. funderar lite på att sy dit det där åland tanken, men får se lite hur det blir med den tanken.

nu kanske det är dags att sova?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0