intressant

må jag säga, verkligen intressant. Började med en pubrunda. Hittade in på fem olika pubar varav tre var nya. I ordning så blev det virus björnstugan lounge rockbar pitchers och ended up på ritz till slut, iofs är inte alla pubar kom jag på. Björnstugan var betydligt mkt större än vad jag hade väntat mig, men var var toan liksom första reaktion och andra var vad spelar de för musik här egentligen. Haha. Många pubar resulterar i mycket dricka. Ville först ha en lime breezer, men inte för 66 kr, så jag köpte öl istället. Hittade en ny favorit på lounge, vilket resulterade i att jag drack tre sådana under kvällen. Sen när jag väl köpte lime breezern så varen inge god, kanske mest för att jag hade käkat godis före. Lagom tills jag var på väg att möta flickan så dog telefon. Perfekt liksom mest, men som tur var mötte jag henne på järntorget. Väl på pitchers drack vi min andra nya favorit, tequilla flavoured beer, och min bartender tycker klart du ska till strömpis. En annan kompis ringer och tycker vi är ett litet gäng som ska dra till ritz, ska du med eller, och då svarar jag att det skulle vara nice har aldrig varit dit. Övervägandet tog en liten stund, men sen visade det sig att inträdet dit bara var på 60 kr så det blev det vinnande stället. Där var också riktigt stort, men det kändes som de spelade samma fem låtar i repeat. Min nya favorit kostade endast 35 kr där så det var very nice.
Trots det blev det nog en rätt dyr kväll.

På ritz hittade vi gänget och två random snygga dudes som började dansa intensivt med oss. Det var också nice, för han ena bjöd på drinks, iofs lät jag honom bara betala en åt mig, den andra köpte jag själv för det känns fel att snylta på alla andra. Dansandet resuslterade i en efterfest i hovsta som höll på till sex sju på morgonen. Under kvällen/natten spelade vi klädpoker och det i sin tur resulterade i tre nakna pojkar och en naken tjej. Hahah. Nästan jackpott, jag behöll dock kläderna på längst (inte för att jag ngng klädde av mig helt men ändå). Därefter blev det sova med alla kläder på och de andra tre i underkläder. Och nu har vi fått reda på att den tredje killen lever, dock gick han hem utan jacka och strumpor, men nu var han hemma hos sig och sov. Bra.

Som vanligt så dog min telefon, men lika skönt var det, för hade den varit på så hade kvällen failat totalt, iaf av dagens sms och döma. Hopplöst. Jag som till och med skrev till honom och sa att min telefon dog, att vi var ett gäng som var på väg till ritz, och att vi nu var på väg till hovsta på efterfest.

Nu börjar det kanske börja bli dags å dra hem,
men känner inte riktigt för det.
Nu går tydligen bussen och folket vill ha med mig nu kom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0