senaste tiden

att det ska orka se så buggit ut när man loggar in, fortfarande.
igår lagade jag makaronilåda, men den blev inte så lådig, mer likt en pool.
alla hjärtans dag helgen tillbringades på åland, där syster firades med tårta dagen före sin arton års dag.
blev en lugn helg för ingen visste att jag var där. riktigt skönt att bara vara och inget göra mer änt memory.
nu i helgen som är väldigt snart så är det rammstein konsert at ericson globe in stockholm som gäller,
därefter en natt på ett närliggande hotell.


varför kan inte jag få texten anpassad runt bilden

så där snyggt som alla andra lyckas få det?

att det ska orka se så buggit ut när man loggar in, fortfarande.
igår lagade jag makaronilåda men den blev inte så lådig, mer likt en pool.
alla hjärtans dag helgen tillbringades på åland, där syster firades med tårta dagen före sin arton års dag.
blev en lugn helg för ingen visste att jag var där. riktigt skönt att bara vara och inget göra. mkt memory blev det.
nu i helgen som är väldigt snart så är det rammstein konsert
at ericson globe in stockholm som gäller,
därefter en natt på ett närliggande hotell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0