sluträkningar

första månaden var innan sommarjobbet ens hade börjat, andra månaden var jag ledig och i göteborg, tredje gången var på jobbet härom dagen. fy tusan vad det var jobbigt att jobba då. men efter man käkat så flöt det nog på rätt bra, och for hem med sista bussen då jag hade kommit så tidigt på jobb.

rockoff är slut för denna gång. var in en dag, och lika glad är väl jag för det. dock har man ju saknat volleybollgänget lite då de inte har velat spela ngt alls nu under rockoff och de två ggrna efter det. vi får hoppas på söndag, sen att jag slutar nio då är ju en liten nackdel. under rockoff har jag hängt med lite andra än vanligt personer, och det är alltid kul det med. lite kul, första och sista fredagen udner rockoff var vi på grillkväll till stugan hennes. första gången med henne, och andra gången med hennes bror och hans kompis.

sommaren har gått fort. det är redan augusti, och nästa vecka är min sista. har iaf hunnit simma lite flera ggr (fjorton) den här sommaren än förra (åtta). senare idag kommer en kompis över och vi far antagligen en sväng å simmar. till kvällen sen ska jag på ytterligare en grillkväll, och fhv spela lite mölkky, som är en lite mer avancerad version av kubb, även kallat sifferkubb.

veckan efter min sista blir det paf open - volleyball world tour, 18 - 22 augusti.

det är dagens planer och det mesta av den här sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0