en trötter

erika ska väl kanske börja gå och sova alldeles snart, men kände för att skriva några rader. dagen har börjat på ett väldans tröttisch vis, kan knappt hålla ögonen mina öppna längre. gårdagen, alltså onsdagen, var helt bra dag med mkt regn. tydligen kände vädergudarna inte för å ha somrigt vårväder längre. blev, likt många andra dagar den senaste tiden, en segstartad dag. det blev dags för middag som avnjöts till de två sista avsnitten av scrubs. kära vännen kom över och fick underhålla sig själv vid datorerna medan jag underhöll mig i duschrummet. datorkrångel i form av webbkamerastrejk tog sin början efter duschen. fick en kompis att ta över min dator. helt spooky. han kom fram till att det inte var ngt fel på drivrutinerna.

nu inatt till slut, efter en relativt dansant kväll på strömpis med fri entré pga klädseln, så lyckades jag få det ordnat. avinstallerade programmet och sen laddade jag ner det igen. nu funkar allt igen. tycks ändå lite märkligt att den mitt i allt bara tycker att den inte ville vara med mer. dock lite synd att den inte heller ville fungera enligt vad vi hade hoppats och trott att den skulle göra till den nya msnen, men kommer nog ändå använda den en del, med eller utan webbcamera spelar ingen större skillnad egentligen. den nya var mer enkel och överskådlig, modernare och mognare på ngt vis. sen igen kan det kanske vara så att den vill fungera även till det nya msn efter man startat om datorn. en del nya inställningar börjar ju inte gälla förrän efter omstart.

den stora gula villan var som vanlgit. lika sämst musik hela kvällen, förutom sista halvtimmen kanske då den braiga musiken börjades spela. borde försöka gå dit en festdag efter löning eller annars bara en lördag kanske, för att se om det stämmer som hon säger.

en tidigare frustrerad erika
som nu är rätt tillfreds
säger nu god natt

Kommentarer
Postat av: liindblaads

sv, då säger jag god morgon :) haha

heh vadå koll på bloggdesignen ;P ?

2010-04-22 @ 10:09:20
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: liindblaads

sv, tack för du informerar mig om det ! jag tror som du säger att det e för du ahr fet stil, jag vet att min mamma har samma problem jag ska ta reda på om det e fler som har det problemet :)

2010-04-22 @ 20:25:15
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0