diverse som vanligt

måste den vara så jobbigt lång och krånglig då? tydligen.
annars händer det inte så mkt.
skickade vfu-mail från fel mail med flit idag, eftersom jag tänkte att det kan var viktigt att se svaret i tid.
han ena är barnslig och han andra beter sig bara tvärtemot sig själv.
kom fram till en sak angående en persons favorit citat och det är will smith.
saknar verkligen den där förstesidesfunktionen där det stod hur längesen det var man senast skrev, dessutom var statusstatistiken snyggare förut, speciellt färgerna.
det var ngt jag just tänkte åp som jag också hade tänkt skriva, undrar vad det kanske kan ha varit.
nu har jag skickat några blackboard meddelanden, huruvida det går sedan det vet man aldrig.
hoppas bara att det går att ordna så där enkelt.
det gör ont.
men nu får det vara.
blev bra konstigt ändå.
det var ngt jag skulle skriva där som skulle väcka uppmärksamhet,
men nu kommer jag inte ihåg vad det var längre,
som vanligt.

det var det jag skulle skriva. ändrade ju på min profil härom sistens för längesedan, men de ändringarna syns inte någonstans. undrar om det kan bero på att jag ändrade i mina kodmallar så att själva att se/läsa profilen knappen/läånken försvann? hmm. kan mkt väl vara möjligt att så är fallet.
failsome anyway, but who cares really?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0