and yet not everything

didn't find him anywhere, but doesn't matter really. he is so pre-school.

låten blev visst min nya favorit och går in på topplåtslistan för de senaste sju dagarna.

i stort varit en underbar dag. mest mys var film i badkaret. roligt lite ändå att den tecknade, ursäkta menade förstås animerade, filmen var betydligt mkt bättre än den riktiga filmen.

maten blev intressant och kvällsrättsefterrätten blev nog helt god. fast jag hade nog hellre valt marsansås till om jag i förväg hade vetat hur resultatet med glass till hade blivit, om detta rådde dock delade meningar.

nu dags att sova. ledsen att jag uppehåller mitt nattsällskap så pass mkt att du bara hinner sova nästan fyra timmar innan det blir dags för jobb för din del. det är aldrig min mening att det ska bli så, men det är bara så att

time fly by much faster whenever you're around

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0