skrivandes liggandes ifrån sängen...

...denna oktobriga måndagsaftonskväll. Alltså, med andra ord, skrivet igår.

Alltid trevligt att höra ifrån dom där hemma på Åland, som kanske kommer hit till helgen. Wiee ^^,

Jeklar vad det här kan gå en i nerverna så fasen ibland. Finally hittade jag det jag sökte! Att det ska va så förbannat svårt och invecklat och modernt. Tacka vet jag stenåldern!

När jag först la mig i sängen, eller egentligen redan när jag kom in till sovrummet, kände jag bara en sån oerhört stark tråkighets känsla. Men nu känns det lite bättre. Dock blev inte min huvudplan med att komma in hit åtgärdad, men får ta igen det en annan dag.

Nu ska jag väl egentligen som vanligt börja avsluta, istället för att svammla vidare om någonting så flummigt att jag knappt själv vet vad jag talar om längre. Resterande planer för kvällen är väl fortfarande att åtgärda det ännu icke åtgärdade, och jag hörde talas om något som lät som isbjörnar och kanske lite film till det. Tidigare idag, typ alldeles just, såg vi på en film som hette trick or treat, vilket var en helt hygglig skräckfilm nog jo, och rätt passande om man tänker på ankommande högtid, eller vad det heter. Men nog borde man väl ändå se allhelgonaafton som en högtid, inte sant?

 

Nu vare dags att börja avsluta på riktigt innan

det börjar göra ondare i hela kroppen

än vare redan gör.

Liggandes ifrån sängen talandes med min käre mor denna oktobriga måndagsaftonskväll

 

Alltid trevligt att höra ifrån dom där hemma på Åland, som kanske kommer hit till helgen. Wiee ^^,

 

Jeklar vad det här kan gå en i nerverna så fasen ibland. Finally hittade jag det jag sökte! Att det ska va så förbannat svårt och invecklat och modernt. Tacka vet jag stenåldern!

 

När jag först la mig i sängen, eller egentligen redan när jag kom in till sovrummet, kände jag bara en sån oerhört stark tråkighets känsla. Men nu känns det lite bättre. Dock blev inte min huvudplan med att komma in hit åtgärdad, men får ta igen det en annan dag.

 

Nu ska jag väl egentligen som vanligt börja avsluta, istället för att svammla vidare om någonting så flummigt att jag knappt själv vet vad jag talar om längre. Resterande planer för kvällen är väl fortfarande att åtgärda det ännu icke åtgärdade, och jag hörde talas om något som lät som isbjörnar och kanske lite film till det. Tidigare idag, typ alldeles just, såg vi på en film som hette trick or treat, vilket var en helt hygglig skräckfilm nog jo, och rätt passande om man tänker på ankommande högtid, eller vad det heter. Men nog borde man väl ändå se allhelgonaafton som en högtid, inte sant?

 

Nu vare dags att börja avsluta på riktigt innan

det börjar göra ondare i hela kroppen

än vare redan gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0