valborgshelgen

har inte varit så särskilt nykter nej. Roligast var väl att det kom överraskningsbesök på torsdagen som blev här hela helgen till lördag då ena for och söndagen for den andra. Det var riktigt kul att träffa Er igen. Synd bara att vi inte hann med så mkt annat än att dricka äta pizza och spela volleyboll. Kändes lite som vi inte hann prata så mkt som jag egt skulle ha velat. Volleybollspelandet var riktigt kul, men man kände sig bra ringrostig då det var ett år sen man sits spelade.

Som ni hör har jag haft fullt upp under helgen och idag sitter jag i skolan igen och ska kolla igenom en massa sidor och försöka uppdatera lite bättre här med på samma gång. Anledningen till att jag skriver det här nu är för att veta när jag började sitta vid datorn och sidorna. Iofs kommer inte det här inläggets tidstämpel stämma så bra eftersom jag nu har suttit här ett tag redan innan jag började skriva. Glad 13:37 på er för nu står skolans dator klocka på det.

Har skrivit en tenta som var på tok för lång till den tiden vi hade på oss. Eller så var det så att jag kanske borde ha prioriterat delarna på tentan på ett bättre sätt, för att inte tala om hur jag egt hade kunnat prioritera pluggtid framför annan tid. Men bortsett från att jag inte hann göra alla tusentals uppgifter så gick det nog rätt bra med det jag hann göra.

Lite jobbigt att det verkar som min mobil har börjat krångla efter att jag bara har haft den i nästan tre år. Hörde att hon hade skickat ett sms till mig som jag inte fått =/ Dumma telefon. Tacka vet jag min gamla hederliga Nokia 3330 som jag köpte 2001 och som fortfarande fungerar.

Nej nu ska jag gå och börja kolla alla mina sidor.
Återkommer senare när jag är klar eller mitt i, beroende på hur det passar med allting.

Hoppas inte alla söp bort sina skallar lika mkt som jag och gänget gjorde.
Fast vi spelade mycket volleyboll också. Faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0