bra där

Det var även en annan sak som jag hade tänkt skriva i förra inlägget. Hahah. Bra att jag inte är förvirrad. Inlägget som hette uppdateringen blev bara si så där tre sidor långt. Haha. Undrar om det verkligen är ngn som orkar läsa igenom hela det. Haha. Roligt med roliga inlägg med många haha:n. Det var alltså tre sidor långt, hade 1625 ord och 9009 tecken, om det nu var ngn som var intresserad av å veta det med. Haha, igen. Bra där.

Sen ville jag skriva två "fina" låtcitatsrader, nämligen:
"looking in your eyes tonight, I can see everything I need"

och även en textrad som är rolig och låter så nördig ifrån den där ingenting låten som jag tror jag länkade i ett tidigare inlägg:
"och i baren shottar vi jäger för att visa vem som äger"

-haha-

Som sagt roligt med roliga inlägg. De här två inläggen, de här två senaste, de här två korta, blev inte alls som jag hade tänkt mig att lägga upp dom, och innehöll inte det jag hade alls tänkt nämna. Fast egentligen lite både ock. Hmm. Kanske en anledningen är för att jag egentligen just kommit hem och känner mig lite dålig som försummar mig själv och mina känslor, vad man känner och tycker, ens åsikter, är en så stor del av ens personlighet att man inte borde låta sig försumma ngnt som har en sån stor del av vem man är. Önskar att jag inte gjorde dte så mkt som jag verkligen gör. Hmm.

En sak som jag kommit fram till, eller janå inte hundra procentigt säker på saken, så kan inte säga att jag kommit fram till det, men det verkar ju inte "bättre". Det är så här att det finns en person som är väldigt uppmärksamhetskrävande på ngt vis och vill alltid vara alla till lags, byter liksom åsikt efter varje person som vill och kanske tycker ngt annat än vad personen själv gör. Roligt med det där som var ursprung till att det blev ett väldigt noijs om vem som hadde mms:at vad till vart, och inte. Intressant tanke faktiskt. Allt detta låter som ngn rörig smörja som inte bör tolkas i vidare utsträckning då det bara är en nedskrivning av vad som for genom min skalle som hastigast.
Men tänk allvarligt om. Hmm.
Vi ser väl vad framtiden har att utvisa om det hela.

För övrigt blev mitt hundrade inlägg riktigt välskrivet iaf, så långt som bra vågar jag kanske inte sträcka mig. Det var väl lite därför också som jag inte vågade skriva ngt på så länge för jag visste att det skulle bli mitt hundrade inlägg och tyckte att jubileums inlägget skulle bli ngt vettigt och seriöst. Nu blir det här väl hundaandra eller hundratredje inlägget så då är det ju lugnt, och spelar inte längre ngn roll vad som står i det. Hmm. Bra tankesätt där, eller hur? Jag menar det!, som vanligt väldigt läsarvänligt och läsarinriktat. Kom gärna med invändningar om det om ni har synpunkter. Men ni är antagligen vana vid det vid det här laget, om jag nu har lyckats flummat och skrivit och diktat ihop så här många inlägg som jag tydligen har, började ju i oktober (tror jag det var iaf).

Nej men nu får det snart vara bra för idag, eftersom jag skulle återkomma med två korta inlägg senare, och det här börjar ju nu bli ett ganska långt ett.

Ha det så bra alla!

Och sov så gott.
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0