är det mening att man ska vakna med hjärtklappning?

fy faan vilken jekla dröm alltså. var tusan kom den ifrån?
som vanligt försöker jag finna ngnt i varje dröm som kan ha plockats från dagen. men det enda jag kommer på att kanske stämmer in är att jag ska på läger.
helt jekla sjukt var det iaf. enda saken som var bra med den var att man vaknade iaf.

vi ser väl vad jag kan uttyda av den här märkliga drömmen.

lagom konstigt inlägg det här. nu måste jag kila snabbt.
hejsvejs. ha en trevlig lördag och helg!

Kommentarer
Postat av: Eeva

Hejj hur är det med dig, förutom att du har märkliga drömmar, vad var det för dröm riktigt? Tänkte bara höra av mig när du inte svarat på det sista mailet jag skickade...kraam

2009-05-19 @ 20:12:28
URL: http://eeva.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0