idag, lördagen den 28 mars

Känsliga läsare varnas, då inlägget efter det här är ganska detaljrikt och alla kanske inte är så förtjusta i å veta i detalj hur ett tandläkarbesök har gått till.

Tänkte att förra inlägget skulle bli lite kortare än det första för idag, men det blev det tydligen inte. Nu ska jag väl egentligen just börja gå honom i möte för han har varit på fotbollsmatch på behrn arena och vi bestämde oss för att gå och handla när han kom därifrån. Tydligen hade vi inget bröd, annars hade jag ju handlat det i torsdags, trodde precis att vi hade ngn ätbar sort i frysen, men tydligen inte. Juicen jag köpte då var tydligen inte heller bra då det var en sån därn sort som tillverkas på olika håll, så att säga. Fruktköttet och juicen kom nämligen inte från samma apelsiner, tydligen är det billigare att göra så. Dessutom är jag inte alltför förtjust i apelsinjuice med fruktkött, så hade jag vetat att det var det hade jag antagligen inte köpt juicen. Det belve ett tydligt stycke det här med många tydligen. Som jag också egentligen hade tänkt säga någonstans i början av det här stycket var att tiden går snabbt när man har roligt. Hade ju tänkt hinna med en del aandra saker också innan jag skulle gå, men nu kommer det tydligen inte bli iaf.

Ikväll är det earth hour kl 20.30 - 21.30. Då är det meningen att man ska släcka ner alla lampor och så mkt elkrävande tingester som möjligt. Strax efter det sen börjar en film - keeping mum - som vi funderar på å se. Den börjar enligt tvreklamen kl 21.35 i fyran, men enligt tvbladet börjar den 21.25. Det är en komedi med rowan atkinson och han är ju för underbar.

Även detta inlägg kommer att sluta med en låt. Funderar dock på om jag skall lägga in roulette eller spiders. Har inte sett den ena videon, men vet att den andra är ganska cool och annorlunda. Därför lägger jag in den först nämnda.




Tydligen tyckte dom inte att jag skulle få se videon, eller iaf hittade jag ingen vettig videofil så det får bli den här fräniga layouten på ljudklippet med tillhörande text. Tyckte textövergångarna var häftiga.


Nu måste jag som sagt gå. Hoppas ni finner ngn av texterna eller låtarna se- hör- eller läsvärda.
Ha det så bra allesammans!

Kommentarer
Postat av: eeva

kul att du gillade det. Ja vet inte riktigt ja har inte haft någon inspiration att skriva så mycket...jo d e klart att du ska komma och hälsa på i Pargas, absolut vi får se närmare sen när det passar då ja vet hur min sommar ser ut, ska ju försöka va på åland när ja har ledig tid.

2009-04-02 @ 07:37:14
URL: http://eeva.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0