blandad kompott

då har jag hängt upp tvätt på sån därn ställning för första gången. det gick nog bra. medan jag väntade på maskinen klippte jag mig lite också. det blev nog helt bra.

höjden av snobbighet är att kasta en smörgås bara för att den blev snett skuren.

annars är nog allt bara bra. finska lektionen kändes kte som det som var mest givande idag. dessutom har jag hemskt ont i ena ögat. hoppas det går över till imorgon.

för er som undrar förresten, jobbet på gustavsgården är riktigt roligt. börjar bli ganska duktig med blöjbytandet. måste dock jobba mer på min bestämdhet. det är jag som vet vad som är bäst för den boende och jag ska se till att det sker också. finns ingen annan som kan se till att det blir gjort. förhoppningsvis lär man sig även det med tiden.

nyt mä menen nukkumaan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0