passande

Haha, ändå lite roligt hur en text kan stämma in så bra.

"Jag borde väl ha läst minst hundra sidor till
men morgondagens tenta den får bli hur svår den vill
.
För jag har hört att alla kommer på terminens sista fest
och gissa vem som tänker bli den som dricker mest.
För jag vill ärligt talat inte alls ens vara där
för kärleken hos vissa ställer bara till besvär.
"

Åtminstone det fetmarkerade, resten är bara resten av versen för tyckte den stämde in på ngt vis den med. En annan sak som jag kom fram till stämmer rätt bra in är det här:

I'm becoming this, all I want to do
Is be more like me and be less like you
And I know I may end up failing too
But I know you were just like me

With someone disappointed in you


Lite kul att jag alltid hört och sjungit "I may end up feeling too".
Fortsätter med samma temafunktion att det är det fetmarkerade som gäller.

Nu lyssnar jag på låten som är mest passande just nu och även var tidigare.
Orkar inte citera den frö det skulle bli så tjatigt eftersom den citerades då när jag skrev det förra inlägget om låttexter som passar in.

Now over and out to finnish my cold pizza.
Don't try to deny what you feel.

Kommentarer
Postat av: P.

Jag har typ skickat 300 sms till dig igår o idag, till din åländska telefon ;) vet inte om du fått dom, om du vill kan du ju skriva ett mail med svar, är ju gratis^^

Men jag tänkte fråga, hur är det med söndagsöppet i Sverige? :P Är affärer öppna bra tider?

2009-06-04 @ 23:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0