första

gången kvällspass idag då. Det gick helt bra och tiden gick snabbt + att jag har känt mig relativt pigg och utvilad idag vilket var ett tag sen jag kände mig. Bra med och jobba kväll, att man hinner sova lite före också.

Det var lite kul. Vid ett skede under dagens arbetspass kollade juag ut genom fönstret, och där var det en kille. Den här killen såg lite rolig ut eftersom han gick omkring med en plastpåse och plocka upp (vad som såg ut att vara) nyklippt gräs. Det var lite märkligt tyckte jag, vad har man egentligen för nytta av gammalt avklippt gräs? Det är som att spara sitt gamla hår efter ett långt frisörbesök.

Idag postade jag ett tio sidor långt brev skrivet på fem blad. Dock var det små blad (alltså inte som löv, utan små som A5:or) och skrivet på varannan rad för rutorna är så små. Bättre sent än aldrig och det var skrivet i april. Oppsan. När jag väl sen hemma och kommit innanför dörren hittar jag förvånansvärt nog post till mig, och det är just ett brev ifrån personen som jag just tidigare postade ett kilometerlångt brev åt. Haha. Så kan det gå.

Vad som värre är är att jag har blivit värsta fb nörden nu. Sa till och med till Danmark och Australien när vi skiljdes åt "see you at facebook". Hur illa är inte det på en skala.

Äsch, nu ska jag gå och nörda mig lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0