dagen som varit

alltså den andra juni 2009, har varit väldigt aktiv.
  • upp kl halv åtta
  • duscha
  • lektion tentafrågestund från 8.15-10
  • liten datastund till cirka halv tolv
  • lagade lunch (fiskpinnar och makaroner)
  • kollade igenom lite anteckningar från psykologikursen som skulle tentas
  • gick till tentan två ggr. jag min klant glömde kolla om jag verkligen hade id-kortet med mig så fick gå efter det i regnet
  • skrev tenta 14.30 - 17.05
  • datastund igen. skrev ut lite papper och blandat. gick hem cirka 18.30
  • väl hemma börjades det lite smått städas i korridoren inför vårstädningen
  • lagade mat (potatismos och bacon)
  • städade vidare, och började med frysfrostningen
  • samtidigt lagades det mat (vårrullar med ris)
Nu är frysen klar och det ska väl snart börjas sätta in frysvaror igen, tills vidare har de stått i kyl, kylfrysfack och kylväska.
Medan det väntas på att frysen ska bli tillräckligt kall ska det ätas glass med blåbär till.

Det var min dag det.
Ha det så bra alla!
Natti kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0