inget spec, igen..

skulle ju skriva ngnt litet igår, men mitt i allt ville folket prata med mig så blev för mkt igång samtidigt så jag orkade inte med allt, därför blev det inget skrivet igår. Orkade knappt med allt som var igång igår. Satt typ i telefon hela kvällen. Gratis telefon iaf, bättre det än dyrtelefon iaf. Vet dock inte om jag kom fram till så mkt, som vanligt då alltså, haha.

Härom dagen så hade vi lite filmkväll här hemma i Norra Haga. Det var nog helt trevligt. Alla satt och spekulerade i hur det skulle sluta och vad som hände sen och vilka olika faser filmen skulle gå igenom. Det roligaste var ju att de flesta spekulationerna var rätt. Klassiskt tema i dessa tonårsfilmer. Det är ju bara så de är uppbyggda. Hör tydligen till att de ska vara förutsägbara. Den dagen iaf åt jag middag två ggr. Först käkade jag microgröt för det var så fullt i köket och det går ju snabbt och enkelt att göra, men inte blev man ju mätt på det, så till filmen sen lagade jag potatismos. Så medan de andra snaskade på hemmabakade havreflarn och popcorn satt jag och käkade potatispulvermos. Det kändes roligt. Kände mig nästan lite nyttig, visade sig också senare att det inte var några e-ämnen alls i den sorten som var från lidl. Det var ju bra.

Nu har jag just ätit frukost (gröt, igen) och ska klä på mig och fara på jobb. Efter jobbet senare blir det Itäkeskus (tror det stavas ihop) och sen ser vi vad det blir av kvällen. Allt beror på. Hoppas lite på både ock faktiskt. Men vi ser väl-

When you sleeping right next to me,
I know you're the one
So when I hear you calling my name,
why do I turn away and run?
Underbara låt.
Ports of the Fall - Diamonds for Tears

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0