god morgon

eller jaa, vad heter det när klockan snart är två på morgonen? borde man inte sova den här tiden? jag vet en annan som gör det. varför har det nu blivit så här igen? kan jag inte bara låta det vara? låta bli att vara beroende. vad gör vi här nu igen? det här inlägget kommer nog bli bra knepigt eftersom det antagligen mest kommer bestå av en massa osammanhängande meningar och frågor. varför lär jag mig aldrig? det känns som dejavu. det känns som history is repeating itself, but the question is why. what have i done to come back to this troublesome moment again? just by existing. i just wanna know. en gång i tiden kändes det som att jag visste ngnt och inget kändes svårt utan allt var doable. but now it feels like nothing fits anymore, where am myself going? where did she drop of? i don't know. feels like i no nothing anymore. what are they trying to say to me? i don't understand myself anymore, more or less anyway. it's not good to feel alone when you're not all by yourself. what do i miss? something must be wrong when i'm still feeling this why, and have no clue 'bout anything. though feels like that anyhow. i just wanna cry and feel and let my feelings out, but i can't of some reason.

wish i would be asleep and have some nice dreams. but i don't feel like sleeping, why? donno. there's something missing in my heart. kan mkt väl stämma faktiskt. känns som ngnt saknas, och trots det känns det som att jag har allt i can possibly need. why am so confused? lite jobbigt att jag allt som oftast är så motsägelsefull också. men fick iaf tvätten tvättad och hängd. men nu är frågan vad ska jag packa. dig så klart, men inte än, du ska få sova först. faktum är att jag nog också borde göra det.

tror jag ska fara å göra det nu jo.
spännande det här blev då.
haha. kommer knappast fatta anything next time i read it.
nighty night då.
hoppas ni får sova gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0