dagens låt

är en lite annorlunda låt men den var rolig att lyssna på och titta på. Fick youtube tips ifrån en god vän. Här är nu låten iaf. Ni får väl avgöra resten.



Kanske, högst antagligen, bara är jag som gillar såna där konstigheter. Satt å skrattade asmycket åt den där låten. Texten kanske inte är så givande, men musiken är väl ändå ganska bra, eller?

Nu lyssnar jag på backstreetboys och britneyspears. Deras tidigare låtar var ju välskrivna och tilltänkta, och faktiskt riktigt bra. Deras texter hade någon slags innebörd och sa ngt. The Call och Lucky är nog mina favoriter med dom. Ni tycker säkert jag är jätte konstig nu som lyssnar på sån "gammal tjejig musik". Jag kan inte rå för det, min smak är som den är. Show Me The Meaning Of Being Lonely är också en mycket vacker låt, om än lite depp kanske.

Annars så händer det väl kanske rätt mkt. Slött att vara ledig. Saknar alla där borta. Alla var så snälla söta snygga, för att inte tala om de boende. Finns det några rarare människor än dom? De var ju ba för gulliga. Kanske blir dit nästa sommar också. Om man nu inte lyckas fixa ngt på så vis att han kommer hit och jobbar. Hmm. Borde väl kanske prata med han om saken. Hmm. Hursomhelst.

Rockoff veckan på nio dagar har snart gått. Synd bara att man inte riktigt var på takida mode när de spelade i mpndags. Har blivit mest potf och deras musik är lite som motpoler, så kände knappt igen en enda låt när de började. Man vill ju tänka "ahaa det här är ju den låten" då när de första musikraderna har spelats. Dock har det inhandlats (via andras pengar) två takida linnen.

Men nu får det nog vara bra för nu. Har tid att passa och en del att göra före. Duscha. Kanske a second breakfast. Klä på mig. Kan vara bra och ha käder på sig. Brukar bli så kallt annars. Sminka sig borde man väl också göra. packa dricka. Tydligen ingår inte drickat i de 44 eurona som vi skulle betala för maten. Så vi får helt enkelt se vad det blir av det hela.

Hejsvejs nu.
"When we dancing all alone"

Kommentarer
Postat av: P.

Hah, oscar visade den för mig. :D

2009-07-26 @ 18:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0