Nyårsfesten

var en fest som hette duga. Rätt mkt folk, men ändå inte för mkt, inga bråk, bra musik, och framförallt trevliga människor.
På festen spelades en låt med ett för mig okänt band som jag aldrig hade hört talas om tidigare. Haha, det ligger iofs lite i ordet "okänt". Tydligen är det ett band från Danmark. Ni tänker säkert nu att hur kan hon tycka att danska band är bra. Men kom ihåg det är bara ett band, och jag lyssnar inte annars på så mke dansk musik.

Hör själva och säg vad ni tycker.



Maybellene I Hofteholder och Sad Mans Tongue är också riktigt bra.
Hope you enjoy!



Det var en sak som var lite kul. Vi var två som dansade till en av det här bandets låtar. Senare på kvällen är det en som frågar om vi kunde spela den där låten. Jag bara öhh, vilken låt? Han tyckte den var lite Takida-aktig, glad och annorlunda. Han sa även att det bara typ hade varit vi två som dansat till den. Kopplade inte alls. Frågade en annan killkompis och han trodde att den första killen kanske hade syftat på Volbeat. Nu över till det "roliga" med det här. Det tog bra tid innan vi lyckades komma på hur deras namn stavades. Haha.

Jättekul tycker ni säkert nu, men det är lugnt. Jag vet med mig att ja är lättroad.
Sen hade det mkt med stämning å sånt att göra också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0