det är bra

att det börjar kännas som man vill skriva här oftare. Nu senaste dagarna har jag verkligen känt att jag vill skriva på min stackars ensamma bortglömda blogg. Inte för att den då är helt bortglömd, men det händer att jag stundtals inte tänker på att jag har en blogg som jag borde skriva på.

Nu just kände jag för att skriva här, men som vanlig vet jag inte vad jag ska skriva. -haha-

Fick plötsligt ett sånt därnt infallsliknande begär att jag jätte mke ville ha taffels hot rods eller snack fries. Hmm, tror jag är hungrig fortfarande faktiskt. Idag åt vi ngnt så spännande som wokade grönsaker med nudlar. För den som är intresserad så wokade jag först grönsakerna, samtidigt och därefter kokade jag nudlarna. När de var klara hällde jag över dom i min fina wokpanna. Det blev riktigt gott, men nog för lite mat för att mätta en hungrig mig.

Idag har det väl inte hänt så mkt som vanligt. Segade lika mkt som vanligt med att komma upp. Rensade till och med bort en massa sms från telefonen innan jag orkade upp. Vid den tiden som jag orkade upp skrek min mage av hunger. Hur det nu var. Runt tre tiden så satt vi på bussen på väg in till stan. Han skulle köpa byxor för sitt presentkort, och han behöver verkligen ett par byxor. Han äger och använder nästan bara två eller tre par. Hursomhelst. När vi väl kom till hans butik, så slutade det med att det var jag som köpte kläder. En varmt grön huvtröja med dragkedja + en svart storkragad tshirtliknande tröja. Han tyckte att den framhävde mina kvinnliga former. Vi gick alltså vidare till nästa butik för han var ju fortfarande i behov av att köpa nya byxor. Även där slutade det med att vi kom därifrån med ett par byxor åt mig. Riktigt snygga mysiga beigha byxor för endast hundrafemtio kronor. Inte för att de var direkt mysbyxor, men de var hur sköna å snygga som helst att ha på sig.

Så brukar det gå när man går på stan med mig. Slutar allt-som-oftast med att jag köper en massa, medan den som ville ha med mig ut som smakråd kommer hem tomhänt.

Jag är nog hopplös jag.

Kommentarer
Postat av: smurfen

hur du e du måste ju laga mat så de räcker och så man blir mätt :) he he ,,,,,,,,,,

2009-01-12 @ 21:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0