dagens lektion

var lite lustig ändå. mitt i allt fick läraren för sig att han skulle visa "gratitude dance". haha. den var rätt kul.
här kommer den iaf ;D



borta bra men hemma bäst. nu funkade det som jag ville. förut idag då jag skrev det andra inlägget (antagligen kommer det äldre före det här nu då jag började med det här utkastet och sparade det före jag skrev det andra som ligger före) istället ville det inte fungera. okey, det där blev som vanligt en väldigt rörig mening.

i onsdags hade man första lektionen efter årsskiftet och jullovet. det gick nog väl rätt bra, bortsett från att jag stundtals höll på å somna på kvällslektionen. under den lektionen iaf hade vi pysseleftermiddag. vi fick en bild där vi skulle finna dolda bilder i. det var rätt knepigt. sen fick vi ett annat test där man skulle komma fram till om man var reducerare eller amplifierare. det orkade jag aldrig göra. försökte istället fokusera på att skriva av det han hade skrivit på sin ppp.

idag har vi ätit tacos med massor av tillbehör och tända ljus.
det var rätt mys ^^;
dessutom var de där bröden "herbs & garlic" mycket goda.

nu får det vara bra för idag.
nu ska jag göra något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0