inge kul

att skriva tenta. avskyr det för mina naglar och läppar blir alltid och se så hemska ut efter. och jag som behövde mina naglar til fredag. inge snyggt med hemska naglar till fina klänningen och skorna. udrar om man kan gå på manicure och pedicure behandling och få ett bankgiro som man kan betala när man har pengar igen. inte för att jag egentligen kommer ha pengar eftersom alla ska gå till å betala skuld på många euro. jobbigt att ha pengar som bara försvinner. märker att det går rätt bra för mig att skriva utan att kika allt för mkt på tangentbordet. man lär sig mkt om man bara vill ta i tu med själva lärandet och verkligen satsa på det. gör dock fortfarande mellanslag med pekfingret fast man egentligen skall använda tummen till det, men försöker. när man skriver så är det egentligen enklare att använda tummen när man skriver eftersom den/dem är ju närmast, pekfingret brukar ju vara på annat håll liksom.

önskar att jag för en gångs skull skulle kunna skriva och säga att det gick utmärkt och att det var lättare än förväntat. känns så tjatigt tråkigt att behöva skriva så här varje gång. jag är inte en sån människa som är ämnad för att fördjupa sig i sina studier. jag borde gå en sån där ky-utbildning som är på två år och leder till en kvalificierad yrkesexamen, eller examen och examen, men iaf så att man akn börja jobba direkt. det vore underbart. istället har jag sökt och kommit in på en ssk-utbildning med tusentalsböcker och sidor att läsa. det som är bra med den här utbildningen är ju då att man har ganska mkt praktik, fyra veckor vfu nästan varje termin.

nu skall jag "gå" och se om jag lyckas skriva av de där anteckningarna från de lektioner som jag har missat. borde verkligen ta tag i det här nu.

I'll give to you' all FInlands Eurovision Song, like it a lot =)



en annan bra låt är:
Flaw - Best I Am,
tyvärr hittade jag inte en "inklipp-version".

Kommentarer
Postat av: Eeva

japp låten är bra, får se hur d går för oss i år:)

Kram!

2009-02-19 @ 00:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0