här igen

Nu sitter jag som hastigast i en datorsal i prisma för att kolla lite olika sidor innan jag måste gå hem och göra allt som jag måste göra.

Allt jag måste göra är:
* tvätta kl 13-16
* diska
* plugga
* handla till två butiker (anledning; för att rabattlapparna går ut snart)
* packa
* äta (kanske man borde göra det också)
* vika tvätten
* bädda rent (eftersom sängkläder tvättas)
* duscha
* fixa med naglarna, och benet 

Eftersom inte den häftiga punktlistan vill funka som jag vill så gjorde jag en egen, lite mer personlig, lite mer neutral, lite mer jag.

Nu ska jag gå och uppdatera mig om vad som händer i vännernas liv.

Om ngn som är datasmart ser det här får ni gärna lämna kommentar eller hjälpa mig hur man ordnar med punklistorna på ett enkelt sätt när man även har vanlig text som inte ska vara i punktform.


Kommentarer
Postat av: Martina

Gud vad du är husfruig, du skulle gärna få tvätta och diska åt mig med ^^

2009-02-25 @ 16:38:35
URL: http://blondeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0