formaterings abnormaliteter

bara för att säga, ledsen för den konstiga formateringen i det förra inlägget.
ville ha bilderna i mitten, men det ville inte fungera så jag valde att centrera
hela inlägget istället, och då funkade det lite mer som jag ville.

annars händer det som sagt inte så mkt. lyssnar på min last.fm-radio. den
är rätt bra. kanske att man har bra musiksmak  då i alla fall. lyssnar alltså 
på den musik som jag har lyssnat upp på min last.fm-sida. det är ganska 
bra, som ett portabelt musikbiliotek som inte är alltför portabelt egentligen.
det som är bra med det är att man kan nå det överallt så länge man har
tillgång till internet.

nu ska jag sluta skrva såna här konstigt formaterade inlägg bara för att jag tycker det är roligt. försöker variera inläggen så gott det går med samma stil och layout möjligheter. försökte faktiskt ändra inläggstexten, men det slutade med att det inte funkade så det som egentligen ändrades var rubriktexten för varje inlägg plus bloggnamnet då.

men nu skulle jag ju sluta skriva sa jag ju. går som alltid lika bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0