det är väl

iofs bra att man känner för att skriva, men jag menar räcker det inte med en uppdatering per dag? Tydligen inte. Var bara typ tre timmar sen sist jag skrev

Vet inte egentligen vad jag tänkte skriva. Mest bara en tanke igen om hur mobbad ensam och övergiven jag måste vara som sitter här så här dags på en onsdags kväll som egentligen är studenternas festdag. Är väl kanske inte den mest festande studerande eleven heller. Frågan är egentligen vad jag håller på med. Vad gör jag här? Jag kan inte plugga. Har inte motivation till det och inte något vettigt pluggknep som skulle ge mig inspiration till att vilja det heller. Borde det inte räcka med att man tycker det är intressant?
Tydligen inte.

Annars har det väl varit en helt bra kväll med en trevlig dag. Ingen vakt som har slängt ut mig, vilket är ganska märkligt då jag sitter i skolan klockan ett i en datasal som egentligen skall tömmas klockan tio. Men aja. Good for me liksom. Kvällen blev nog som sagt mkt bättre än förväntat. Tänk vad mkt man tror att man vet om ngn som senare visar sig vara helt fel, eller åtminstone delvis fel. Samtidigt som man har rätt om saker som man inte själv trodde på från början

Spännande.
Alla dagar.

Kanske man ska börja gå hem
för att äta fastlagsbulle och diska.
Låter nog som en bra idag trycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0