tredagars inlägget

blev så pass långt att det hann bli måndag innan det gick i tryck. fast det kan ju iofs bero på att jag håller på med hundra saker samtidigt, minst. känns som det iaf. håller på att slockna så undrar egentligen lite vad jag fortfarande sitter uppe och gör. men min måndag har börjat bra iaf. har ju dock inte hunnit göra så mkt som ni säkert kan förstå. det tidigare inlägget, mitt tredagarslånga inlägg blev verkligen verkligt långt. det blev bara tusensjuhundratjugosex ord långt uppdelat på tre afyrasidor, så gillar ni inte långt, börja inte läsa nästa då. bra reklam för bloggen min det här känner jag. haha. står inte så mkt där, även fast det nu uppenbarligen är just precis vad det gör, för om det inte skulle stå så mkt där skulle det högst antagligen inte blivit sådär fruktansvärt långt. sånt händer mellan varven. man känner att man vill skriva, men vet inte vad, då blir det lätt att det blir km långt när man väl tar sig tid, sätter sig ner och verkligen börjar skriva. känns som det här kommer bli ett sånt därnt av mina "standard korta inlägg" som bara skrivs och skrivs för det dyker upp "nya" saker att skriva, och det resulterar, som ni säkert också förstår, i att de inte är så korta inlägg längre.


nu har jag suttit här så länge att det fjärde ljuset har brunnit ner tre fjärdedelar,
två av de andra har helt brunnit slut, och det tredje är på god väg.
betyder det här kanske att det börjar bli dags att avsluta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0