skola bla

det kändes som att det kanske gick, men frågan är om känslan verkligen kan vara sann den här gången då den svikit mig så många ggr förut. synd att man inte var i den gruppen, jag hade också velat veta, jag istället fick inte ens en hint. orättvist. but that's life.

annars händer det väl inte så mkt. ska ta tag i resten nu när jag ändå är lite mer på gång än vad jag har varit tidigare i veckan. man ska smida medan järnet är varmt, som det så fint heter. på onsdag gäller det. onsdagen kommer kommer vara avgörande för min kommande framtid. kan bli spännande. kan bli tragedi.
bäst att jobba på det så det inte blir det senare. måste verkligen sätta igång nu med en gång då för att motverka risken att det kan uppkomma komplikationer.

en dag fixad,
two more to go, som
jag förstått också är på g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0