julkalender

igår kom hon över och lagade värsta lyxmiddagen med och till oss,
och sen åt vi alla tre tillsammans. extremt gott blev det.
men julkalendern var dålig så vi tittade på en gammal julkalender istället,
den med den gröne julhunden, julens hjältar hette den kanske?
betydligt mkt bättre än hur årets verkar iaf.

lite intressant ändå hur ofta jag stöter på honom. varför gör jag det? är det ödet? eller är det mitt undermedvetna som styr mig till dit där han är vid de tillfällena som han är där? undrar om han finns där, jag har då inte hittat honom.
bara tiden kan veta, framtiden får utvisa.

enligt talesättet och sägnerna kommer det iaf vara
och/eller bli snö på julafton.
den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0