as i recall it, it was the other day

Börjar väl bli dags att skriva ett nytt igen nu då. Till att börja med vill jag säga en sak till alla er som gillar cocacola det fungerar väldigt bra, speciellt om man har en extremt äcklig toalett.
Gör så här: Ta en 1,5 liters cola och häll direkt i toaletten, och låt verka.
Efter ett tag, kanske tio minuter, så kan ni ta toa borsten och skrubba lite,
och voíla toaletten är ren igen.
And that's a true story. Believe me.

Härom dagen så roade jag mig med att skriva en omtenta, nummer två i ordningen, och efter den sen så tänkte jag att jag skulle städa, och visst det gjorde jag, men det blev ett par timmar försenat vilket ledde till en lite stressig situation, men visst blev det ju rent och fint och så ändå. Efter efter, haha, så hade jag middags dejt med en kompis. Det var urmysigt. och hon lagade maten medan jag duschade. Helt jekla underbart var det. Och sen när man kom ut ur duschen var det städat rent och fint och maten var klar. Helt perfekt. Ska försöka fixa med någon bild om det sen senare när jag har laddat kameran och lyckats få in dess bilder till min söta lilla dator. Eller vänta lite nu, egentligen behöver jag ju inte alls ladda den eftersom han har ju multi-korts-kortläsare, lite annat än vad jag har som bara har sd kortläsare och expresscard, vad det nu är för ngt.

Hursomhelst. Nu är sista omtentan skriven, och det är så skönt att ha det över. Sen om ngn dera gått bra är ju en annan sak. Och min fina städning, som ägde rum tjugoförsta, är inte lika städig längre. Jag har hunnit bli fadder, fått faddertröjorna som man drunknar i eftersom man varit så oklok och beställt tröjor i storlek large och extralarge, missat campusvandringen eftersom det tydligen inte var så många nollor som utlovats, fick ha en privat enmanna rundtur för en söt blond flicka som sökte efter sin registrering. Det avr förresten lite kul. Jag frågade vid studentcentrum att om man ska registrera sig ska man gå upp en våning då, och dom bara joo först men sen sa dom (pga klädseln antagligen) men serum har registrering därborta och så pekade dom. Man bara nähe, det menar du inte. Hursomhelst med hursomhelstet. Det som var ännu dummare var ju när man kom förbi bryggan coh så frågar en kompis är du serum fadder. Haha. Det menar han inte. Gula stora tröjan som det står stort örebro universitet srrum fadder på + namnskylten där detstår det samma och med ett namn på. Haha. Bra att man missar den gula stoppskylten. Haha. Fast det är det som är värst nu. Man är gul. Man syns. Man kan inte gömma sig.
som sagt gult var färgen, och det där var under pizzabakningen förra året
Men antagligen lite det som är poängen: faddrarna ska synas, vare sig dom vill det eller ej!

Idag blir det sen speeddating med samling kl 16.30 vid pressbyrån för den som är intresserad.
Därefter på kvällen ngt slag, så är det hattparty på bb (bärseback för den som undrar) kl 19, tror jag att tiden var iaf.
Det blir förfää stället för kvällen, sen bäre av till kåren på säsongsstarts-premiär-öppningen runt kl 23 kanske, så att man har möjlighet att komma in. Brukar vara rätt smockfullt där under nollningen, så även på bryggan och bb iofs.

And that's all folks!  [med äkta loonytoones uttal och brytning]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0