nu börjar

jag fundera på vad det egentligen var jag skulle skriva i det här inlägget. tror det var ngt om hur man tänker och inte. att det är opassande att man tänker på andra saker än det man håller på med. hmm. det där låter ju inte vettigt någonstans men det blir säkert bra. jag vet vad jag menar och det är väl en huvudsak. undrar varför det alltid blir så. varför gör jag alltid så, det är väl inte särskilt snällt? undrar om det faktum att jag är okoncentrerad vid dessa tillfällen kan ha ngn djupare betydelse. hmm. vet inte. funderar bara på en massa onödigt om en massa annat. undrar om jag är en typisk funderare. handlar mitt liv om att fundera om allt och inget?

lite mystisk dröm jag hade sen han gick imorse. varför drömmer man sånt? betyder det också ngnt? jag hoppas att det inte gör det. men sen tror jag drömmen slutade med att det inte hände ngt. men det var lite kul där vid ett tillfälle där båda var med i bilden och itne jag. hmm. spännande.

men nu måste jag gå på riktigt innan han blir tokig på mig.
bra med ett så här lagom diffust inlägg. det som är roligt är att ingen kommer antagligen fatta så mkt av det. haha.
väldigt läsar inriktad här.

nu duschen.
hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Eeva

Jo det var ju bestämt att de skulle komma men han skulle först stiga på båten på natten men ja hoppade av på åland och hade en trevlig valborg där med alla och klev på båten igen med honom på natten :) har det föresten hänt någe, börjar bli lite orolig när int du svarar på mitt mess som ja skickade dig i torsda, kram

2009-05-04 @ 16:04:52
URL: http://eeva.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0