mest bara blandat

Ska försöka skriva ngt här idag då mest bara för skrivandets skull liksom, så det lär nog bli ganska rörigt och osammanhängande, men det blir ju ett inlägg ändå. Var ett tag sen jag skrev senast, men har inte känt så mke för å skriva. Var ett tag där som jag kände för å skriva. Senaste inläggen har blivit en massa tjatiga musikinlägg om att jag gillar texterna i låtarna och hur jag ändrar ramfärgen på inklippet så det blir fult. Knappast är det väl ändå ngn som lyssnar på musikklippen som jag lägger in, mer än jag då. Egentligen är det faktiskt därför jag lägger in ljudklippen, för att jag själv ska kunna lyssna på de låtar som jag gillar för stunden och kunna komma åt dom på ettt snabbt och enkelt sätt, istället för att sitta och söka på youtube varje gång man vill höra just den där speciella låten.

Tänkte att jag skulle försöka vara en god människa och svara på det där tusen frågors mailet som cirkulerar, även fast jag egentligen inte tycker om kedjebrev. Bara för att det står "förstör inte det roliga" som inledning. Man vill ju inte vara en glädjedödare, en "moment killer". Fast det är jag också ibland, som är ganska ofta tyvärr. Vad hemsk jag är och alltid börjar snacka om ngnt helt annat mitt i när man håller på med ngt. Jag är väl sån bara. En annan sak som jag kommit fram till att stämmer in på "jag är bara sån" är äktenskapsmäklare. Försöker få folk som gillar varandra att bli ihop, och ibland funkar det faktiskt medan andra ggr blir det bara till överdrift och folket tycker: "nu gör du ju så där igen". Jag ber om ursäkt i förväg, men det är sant, det verkar bara vara så att sån är jag.

Annars är väl det mesta bra här. Hoppas hon fick smset även fast jag skickade det till hennes svenska nummer som var utan pengar. Ledsen men jag blev tvungen att gå iväg en stund för att fixa med en nagel som hade fått ett hack i sig, och den nageln börjar bli fin och jag ville inte att den skulle bli så där hemskt kort vilket är en följd av att man börjar knorpa på hacket för att jämna ut nageln. Det händer väl som vanligt inte så mkt här. Borde väl som vanligt diska och rensa upp i köket. I måndags började jag en ny kurs som heter mikrobiologi och sånt är jätte intressant. Den här veckan har bara flugit fram känns det som. Just nu har vi en bakteriodling på inkubation till på måndag då vi ska fortsätta med laborationen. Ska bli se vad bakterierna säger.

Nu ska jag gå och fortsätta och börja med det där jekla kedjeskräpet. Haha. Jätte positivaste inställningen och attityden mot sånt. Jepp alla dagar.

Kommentarer
Postat av: P

Ett annat ord för glädjedödare är party pooper ;) och det är mycket roligare :D

2009-04-03 @ 23:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0