helgen

har varit riktigt bra. Hann dock inte göra allt som jag hade planerat att jag ville göra innan han kom hem.

Grankottefesten blev riktigt lyckad. Det verkar vara många glada människor som bor i Hagfors. Hittade några nya vänner :) Många tyckte "facebook" ela tiden, och tyckte man borde skaffa det, så vi får se kanske jag blir som alla andra och skaffar fb jag med. Vi får helt enkelt vänta och see about that.

En annan sak som var kul, som slog mig först när jag stod i duschen. Tyckte det var så kul att jag stod i flera minuter och skrattade åt det. Haha. Lättroad i duschen ;) haha. Hursomhelst var dte så här att jag kom fram till en slående likhet mellan två personer med samma namn. Lika sega båda två och bägge hade svårt att förstå att man inte ville ngt mera. Haha. Det var roligt. Lite sent bara att komma på det en dag efter.

En annan sak som var ganska intressant. Två andra personer som är rätt trevliga. Båda ålänningar. Heter samma sak. Kom fram till att de brukar klä sig snyggt. Men det har jag väl vetat länge, och båda ser ju faktiskt rätt bra ut. Han ena iaf, var på grankotten och var värsta uppklädd. Han undrade om jag hade ngn mer sprit så sa jag att joo jag har nog en flska till. Han smakade. Tyckte det här smakar ju bara saft, men slutade med att han drack upp hela ändå. Han är lite kul. Han brukar dricka upp vår sprit. Fattiga stackars pojke :P haha.

Anledningen till att det här blev så hackigt nu är för att jag är egentligen mitt i en lektion.
Senare idag ska vi gå och köpa farinsocker och sen laga mjöd.
Hejsvejs nu är jag nästan redan sen iaf även fast jag tyckte jag skyndade mig så.
Nu går jag.
NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0