nu har man en blogg också då

har haft det sen 23 oktober 16:25, enligt vad det stod som tidpunkt. med hjälp av lite övertalning tvingades jag skaffa en blogg för att det var kul och det måste man ha tyckte min kompis.

så här är min iaf ^^;

har som vanligt inte så mke att säga. idag har jag varit vaken allt för länge. har nämligen skrivit högskoleprovet idag, från 8.30-16.20. lite krävande är det nog, men skönt att ha det över. nu kvarstår bara å se vad man får för resultat, om det blev någe bättre sen sist jag skrev det, vilket var våren 2007, om det var ngn som var intresserad.

skönt är också att ha grupparbetet över till slut. trots vårt panikartade sista minuten skrivande blev det nog rätt bra till slut, iaf kändes det bra. vi spårade iväg en hel del, och mitt i allt kom vi in på ett lite mer filosofiskt spår. fast deras idéer å tankar passade inte in med våra.

har hösten ganska fullbokad som det ser ut nu. skriver två tentor sista oktober, och sen en omtenta femtonde. dessutom har jag ett annat grupparbete som också vill påbörjas, fast deadlinen till det är inte så nära, iaf inte som det känns just nu.

nu har jag skapat mitt första inlägg på denna sida. vi ser väl hur ofta uppdaterad den kommer bli sen senare.
är ni intresserade så heter jag samma på en del andra ställen också.

hej så länge nu då.
*vinkar glatt, typ...*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0