fint med en enkel rubrik

nu har jag skrivit första av två tentor för idag. den gick nog helt bra. iaf kändes det väl helt okey. det som var var ju då att hela provet bestod endast av fyrttiotvå multiple choice questions. fast egentligen vet jag inte om jag gillar såna frågor eller inte. visst dom är aningen enklare än essäfrågorna, men det är lättare att få ngt poäng rätt när man får skriva fritt.

vi får väl se hur det går i andra provet. det betstå bara va essä frågor. "några korta några lite längre, lagom avslöjande". iaf var det någonting ditåt som läraren sa om den tentan.

nu ska jag gå å köpa böcker till följande delkurser som börjar nästa vecka. kanske äta ngnt också, vilket jag egentligen borde. den andra tentan skrivs nämligen från fjorton till nitton så då kan det vara bra om man har ätit ngnt mer ordentligt.

nej nu ska jag gå som sagt och köpa böcker.

enjoy!



nu har jag skrivit den andra tentan klart den med. skönt att ha det över. vi får väl se vad det blev av det hela sen. det vart mest flum av den ena tentan. it got me thinking tough; kanske man ska bli flumförfattare? skulle nog lyckas kunna komma bra långt inom det ämnet, om jag får tro mig själv iaf.

sitter här
i skolans ena datasal
har fått en vän
en mobilvän
vilket betyder
han har likadan mobil som jag

fin diktformad text, haha. typ iaf. kände bara hur en slags kretiv vind blåste tag i mig for igenom mitt hår,
men ack den var så flyktig. min poetiska ådra är inte den som bultar störst kan man ju lugnt säga iaf.

det börjar förresten bli vinter här. har till å från snöslaskat hela dagen, eller jaa vad vet jag, har ju mest suttit inne å skrivit en massa (alltså två) prov idag jag ju.

det var det också som jag hade tänkt skriva, men det orkar jag inte nu.
nu kom min mobilvän tillbaka. för den som är intresserad.
kommer inte på ngt mer å skriva. har lite tråkigt. bra då att det finns en bloggvärld som man kan skriva i. egentligen kan jag ju iofs gå hem. men eftersom jag har tenta tid till sju tänkte jag att jag skulle utnyttja resttiden till dataärenden en stund till iaf. så gjorde jag ju även efter första tentan.

nu kvarstår bara att se vad som händer med allting, och vad som blir av ngnt.
fick förresten de där böckerna köpta, 770 kr för två böcker ett häfte + 100 kr rabatt.
alltid kul med rabatter å sånt.
haha.

ha det så kul nu ikväll alla halloween glada ungdomar, halvvuxna, vad ni nu vill kalla er ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0