aktivitetsökande

nu fungerar den här datorn också :D
han har fixat lite. allt fungerar bra nu.
vet inte vad jag ska skriva som vanligt.

tänkte att jag skulle försöka vara lite aktivare här men det lär väl gå som det brukar med det.
det här är ju som en internetbaserad dagbok som alla som vill och hittar hit kan läsa å kommentera som dom vill om dom vill. inte ens när jag skriver vanligtvis i "riktig" dagbok brukar jag skriva varje dag. det kan ju vara en av orsakerna till varför jag inte skriver här så ofta. skriver bara om det händer ngnt spännande annorlunda eller annars bara ngnt som borde, eller är värt, att skrivas ner. ibland kan det gå månader mellan gångerna.

nu lyssnar jag på musik från min egen dagbokssida. det är också normalt. haha. men det är bra att ha det där för då slipper jag söka på youtube varje gång jag vill höra ngn av låtarna. började lyssna på hold on be strong, men kom på att jag hellre ville höra tattoo låten. är lite fascinerad av tatueringar. sen igen är det ju också ett sätt att förmedla sin musiksmak till de som kanske bryr sig eller är intresserade.

hoppas alla haft trevlig helg.
jag vill ha snö.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar så din blogg! Den är så.....du! Kram, från en mamma i Västanfjärd.

2008-11-16 @ 14:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0