weirdo!

det måste det nog vara iaf, speciellt när man drömmer att man berättar om en dröm för någon. när jag sen vaknade tänkte jag ( eller om jag nu mumlade muttrandes ) "men vah!? ligger du där borta?".
tydligen hade jag inte alls berättat om min dröm för honom.
det som var "intressant" med mina drömmar var att båda handlade om pappa och marsö. funderar om det är ngt som har hänt, eller om det kanke börjar bli på tiden igen nu att man ringer över en sväng bara för att höra hur det är.

nu ska jag göra mig i ordning för vi ska tydligen fara på ett äventyr om en stund.
det blev en trevlig kul och rolig helkväll med kompisen.
mke godis blev det också. + chips å dipp på kvällen till idol. då vi började planera julbordet så blev hon jätte ivrig. det var kul å se henne så glad. nog för att hon alltid brukar verka rätt glad men inte glad på det där överivriga sättet :D

hade ju egentligen tänkt publicera det här inlägget igår (5.12.2008) när jag kom hem efter vår pluggstund men det blev ju inte så eftersom planerna blev lite annorlunda än planerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0