onsdag

mkt passande rubrik tycker jag.

det där gick ju inte allt för hemskt ändå med tanke på mina studeringstrategier.
mindre positivt kändes det ju då när man hämtade ut en bunt gamla dåliga tentor.
var inte fullt så farligt som man först trodde att det skulle vara.
finns till och med goda chanser att man kanske blir godkänd.
iaf kändes det så när man skrev det
+ att allt eftersom den fortskred ströks uppgifter bort, vilket leder till att gränserna blir ännu lägre än vad det redan var.
alltså kom man fram till att det var ngn annan som också var trött igår.
så för stunden ser det ljust ut iaf, och bra är ju det.
allt som kan verka ens lite positivt i detta mörker frånsaknad av snö hjälper en att fortsätta framåt.

början av den här veckan har varit helt bra. haft trevliga samtalsämnen i skolan med en kompis. vet inte om vi kom fram till och gjorde så mkt vettigt men kul var det iaf. 
december har börjat och likaså har julkalendern. den är lite annorlinda om man säger.
haha.
"det blir ingen julstämning i årets julkalender, det får man söka på annat håll".
haha (igen), tyckte det lät lite humor iaf. citatet kommer ifrån häromdagens svd där det var lite av en intervju med skaparna av året julkalender, anders johansson och måns nilsson, tydligen (enligt egen källa) sveriges mest kända komiker par.

vet inte riktigt mer vad jag ska skriva.
kände att jag ville skriva ngt mer.
men blir ju svårt då det kanske inte finns så mke att berätta.
en sak som jag vet är att man kommer ju sakna han där lärarn.
men var kul att prata på msn en stund.
hörde ju inte dit,
men skulle egentligen säga att man ahd eju kunnat få hans mobilnr om man kände sig i behov av det.
bra kommer på en massa onödiga meningar som utfyllnad till redan ovannämnda stycken, typ.

ska man kanske sluta fylla på en massa onödigt och börja gå hem för att
kanske laga pepparkaskdeg då?, eller vad man nu lagar ;)

jag sa ju just att jag skulle sluta fylla på en massa onödigt!
haha, bra att man lyssnar på sig själv då liksom.

Kommentarer
Postat av: Martina

Ja tentan var ju inte alls lika hemsk som vi trodde. men min hjärna låste sig totalt ändå... Nu är det bara att ta nya tag, vi har ju planer inför kommande veckor..

2008-12-03 @ 14:06:26
URL: http://blondeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0