oftare

borde uppdatera här lite mer ofta än vad jag gör. det är ju kul å se hur statistiken förändras beroende på hur ofta man skriver och uppdaterar.

då när jag skrev så gott som varje dag där en period var det mkt högre siffror än vad det är nu. är väl inte lika datorfixerad som jag var förut.

nu sitter jag å rensar lite på vår dator. det jobbigaste med det är väl att datorn står så nära de otäta fönstrena att det känns som mitt yttersta lillfinger håller på å fryser sönder. hittar en massa gammal musik här, som till exempel björn rosenström. inte lyssnar man ju så mke på han längre. i och för sig så lyssnar jag nog inte så mke på musik från den här datorn nuförtiden då jag inte egentligen bor här längre. dessutom sitter jag väl inte här lika mke som jag gjorde förut i högstadiet.

min cam kompis gick. var trevligt att prata lite med honom. var urlängesen sist. kan ju iofs bero på det nämnda faktum att jag nästan aldrig är inne på datorn längre stunder numer. nu lär jag ju låta som värsta nörden, men ibland saknar jag faktiskt den där tiden. en del ggr kunde man sitta vid datorn flera timmar i streck, utan att ens märka att tiden flög iväg.

häromdagen var jag på fin middag. det som var mest nice var ju då att han betalade maten för oss tre. dessvärre blev det för mke vin den kvällen så det blev ingen arken. så blev så "illa tvungen" att göra ett nytt försök dagen efter (då på lördagen också). som vanligt när jag är ute så överspammar jag sms till folk, och även som vanligt betedde jag mig på ett "typiskt kvinnligt sätt".

snart är det julafton. vart tog den här månaden vägen riktigt?
fast det kom ju lite snö här för några timmar sen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0